Vanliga frågor

Här har vi samlat några av de vanligaste frågorna som vi har fått.
Fick du inte svar på din fråga? Maila [email protected] så hjälper vi dig eller hör av dig till oss på chatten nere till höger mellan kl. 6-11.30 måndag-fredag.

Öppet köp

Hur länge har ni öppet köp?

  • Vi har alltid 90 dagars öppet köp.

Är det öppet köp på allt?

  • Nej. Det finns undantag kring öppet köp-regeln. Dessa produkter kan endast lämnas tillbaka i obruten förpackning: hygienartiklar, hörlurar och headset. Är dessa förpackningar brutna förbehåller vi oss rätten att neka en retur. Detta är av hygienskäl.

Har ni en fysisk butik?

  • Nej. Vi är en e-handel och vår verksamhet är endast online. Därför har vi ingen möjlighet att ta emot besökare på vårt lager. Vi har ingen försäljning eller utlämning på plats.

Leveranser

Hur långa leveranstider har ni?

  • 1-3 arbetsdagar. Beställer du din vara innan kl 15:00 skickas din vara samma arbetsdag.

Vad kostar frakten?

  • Vi har gratis hemleveranser på hela vårt sortiment, så allt kommer direkt till din dörr.

Var är min order?

  • Om din order har skickats som brev går den tyvärr inte att spåra. Kontrollera att din angivna adress är korrekt och om den inte har kommit fram efter 8 arbetsdagar, vänligen kontakta oss på [email protected].

  • Om din order har skickats med ett spårningsnummer ber vi dig spåra paketet via leverantörens hemsida.

Retur och reklamation

Hur returnerar eller reklamerar jag en vara?

  • Kontakta oss på [email protected] och ange ditt ordernummer. Vänligen notera att öppet köp endast gäller för oanvända produkter, och gällande hygienartiklar, headset och hörlurar måste förpackningen vara oöppnad.
  • För snabbare hantering av ditt ärende vid en reklamation: beskriv gärna felet, bifoga bilder/video där felet framgår samt informera om du önskar en ny produkt eller återbetalning.
  • Vid godkänd retur/reklamation tillhandahåller vi en retursedel, vi har alltså kostnadsfria returer både vid ångerrätt och reklamation.

Jag har fått fel produkt skickad till mig. Hur går jag tillväga?

  • Vänligen skicka ett mail till [email protected]. Bifoga en bild av förpackningen där man ser artikelnumret (brukar vara en liten vit etikett med bl.a. batchnummer) så att vi kan identifiera produkten du har fått. Vi skickar då en retursedel till dig för den felaktiga produkten, och du kan antingen få rätt produkt eller pengarna tillbaka.

Jag vill avbryta min order. Hur gör jag?

  • Kontakta vår kundtjänst på [email protected] och meddela oss ditt ordernummer samt att du ångrar din order. Om din vara inte har hunnit packas och lämna lagret makuleras din order. Vi har en krediteringstid på ca 7 arbetsdagar för återbetalning om din beställning redan är betald.

  • Om din vara redan har hunnit packas och lämna lagret kan vi tyvärr inte stoppa den. Vänligen återkom till kundtjänst för returinstruktioner om du fortfarande ångrar köpet efter du har mottagit varan.

Här hittar du mer information om returer och reklamationer. 

Betalningssätt

Kan jag betala efter att jag fått produkten?

  • Ja. Välj alternativet Klarna i utcheckningen så du kan få hem varan innan du betalar den.

Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?

  • Kortbetalning samt faktura via Klarna.